فهرست مطالب

نقد و برسی شیائومی ردمی نوت 11

برسی طراحی گوشی ردمی نوت 11

برسی صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 11

برسی دوربین گوشی ردمی نوت 11

برسی مشخصات فنی گوشی ردمی نوت 11

 

برسی طراحی گوشی ردمی نوت 11

 

گوشی ردمی نوت 11 از یک طراحی  بسیارعالی برخوردار بوده و دارای یک نمایشگر با حاشیه بسیار کم است. دوربین پشت گوشی زیبایی خاصی به این گوشی بخشیده است. ماژول این دستگاه به صورت مستطیل شکل و عمود در سمت چپ گوشی قرار گرفته است. بدنه ی این گوشی از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده است. در صورتی که می خواهید یک گوشی با قیمت مناسب و کارایی عالی انتخاب کنید  ردمی نوت 11 گزینه مناسبی است. این گوشی مقرون به صرفه دارای 2 اسپیکر استریو است که در گوشی های ارزان قیمت بسیار کم استفاده شده است.حسگر اثر انگشت این گوشی در سمت راست قرار دارد. این گوشی دارای 3 رنگ جذاب شامل مشکی، آبی کهکشانی و سبز نعنایی است.

 

برسی صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 11

 

گوشی ردمی نوت 11 دارای صفحه نمایش 6.43 اینچ آمولد و وضوح  1080*2400 پیکسل است. همچنین نسبت ابعاد تصویر این گوشی معادل 20:9 بوده که ویژگی چشمگیری به حساب می آید. این گوشی از نرخ تازه سازی 90 هرتز پشتیبانی می کند. در صورتی که شما اهل گیم هستید یا تمایل به دیدن فایل های ویدیویی با کیفیت هستید نمایشگر ردمی نوت 11 نیاز شما را رفع خواهد کرد. گوشی نوت 11 دارای محافظ نمایشگر کورینگ گوریلا گلس 3 می باشد که تاثیر زیادی در افزایش ضریب ایمنی دارد. روشنایی این گوشی در فضای ساختمان معادل 425 نیت است و در شرایط روشنایی بالاتر به 700 نیت و در برابر نور خورشید به 1000 نیت می رسد.

 

برسی دوربین گوشی ردمی نوت 11

 

گوشی ردمی نوت 11 یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و گشودگی دیافراگم  1.8 بوده و در کنار آن هم سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم 2.2 و دو سنسور 2 مگاپیکسل ماکرو و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی همراه بوده که قدرت قابل توجهی در زمینه تصویربرداری و فیلمبرداری در اختیار کاربران قرار داده است. یکی از مواردی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید کیفیت دوربین است. دوربین این گوشی مانند سایر گوشی های ارزان قیمت به نور بستگی دارد. سنسورها هنگامی که نور به اندازه کافی وجود داشته باشد عکس های با کیفیتی ثبت خواهند کرد. اگر مقدار نور کاهش پیدا کند کیفیت نیز کاهش پیدا می کند. باید بگوییم این شرایط در همه ی گوشی های ارزان قیمت صدق می کند.

 

برسی مشخصات فنی گوشی ردمی نوت 11

 

نیروی پردازشی گوشی ردمی نوت 11 توسط تراشه اسنپدراگون 480 پلاس تامین می شود. ردمی نوت 11 در سه نسخه مختلف با رم های 4 یا 6 گیگابایت و حافظه داخلی  64 یا 128 گیگابایت تولید شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...