فهرست مطالب

نقد و برسی گوشی Poco M4 Pro 5G

شیائومی  Poco M4 Pro هم اکنون در سرتاسر جهان به فروش میرسد و همین حالا میتوانیم آن را به عنوان یکی از پرفروش ترین گوشی ها تلقی کنیم .

این موبایل نسبت به Poco M3 Pro پیشرفت های قابل ملاحظه ای کرده به طوری که حالا از نمایشکر بزرگتر و رنگارنگ تر ، دوربین عقب بروز تر ،شارژر سریع تر و اسپیکر های استریو بهره می برد از همه مهم تر آنکه به شدت ارزان است.

Poco M4 Pro 5G نمایشکر 6.6 اینچی IPS LCD دارد که رزولوشن آن به 1080p و نرخ بازسازی آن به 90 هرتز می رسد به غیر از اینکه صفحه نمایش بزرگتر شده ، این پنل به جای فضای رنگی sRGB در Poco  M3Pro  5G ، از فضابی رنگی  DCI-P3 پشتیبانی میکند.

چیپست دیمنسیتی 5G 810 قلب تپنده این گوشی است؛ تراشه ای که یک پیشرفت نه چندان قابل توجه نسبت به دیمنسیتی 5G 700 به کار رفته در  Poco M3 Pro 5G می باشد .

سرعت پردازنده مرکزی این محصول جدید مدیا تک افزایش یافته و فرایند ساخت آن نیز بسیار اقتصادی و کم مصرف بوده است . البته این تغییرات در شرایط واقعی اتفاق تازه ای را رخ نخواهند داد ولی هرچه که باشد در حد و اندازه خودشان تغییراتی هستند که باید به آن ها اشاره می کردیم.

Poco M4 Pro 5G از حضور یک باتری  5000 میلی آمپری سود می برد که حالا از تکنولوژی شارژ 33 واتی پشتیبانی میکند و خوشبختانه این آداپتور در جعبه همراه با گوشی به فروش میرسد.

گوشی مورد بحث ما تاییدیه IP53 را دریافت کرده تا در برابر خاک و قطرات آب مقاوم باشد ؛ یعنی درست مانند دیگر گوشی های اخیرا معرفی شده ردمی و پوکو.

این بدان معناست که در صورت پاشیده شدن قطرات آب به سمت Poco M4 Pro 5G مشکلی برایش به وجود نخواخد آمد و در مناطق مرطوب یا هنگام بارش باران هم آسیب نخواهد دید.

گوشی  Poco M4 Pro به نوعی یک نسخه بازسازی شده از ردمی نوت 11 چینی است.

یکی از اتفاقات مثبت و مهم رخ داده در مقایسه با Poco M3 Pro 5G به افزایش سرعت شارژ مربوط می شود . اینک گوشی مورد بحث ما از تکنولوژی شارژ سریع 33 واتیپشتیبانی میکند و وعده داده شده که در عرض 30 دقیقه باتری آن کامل شارژ گردد

Poco M4 Pro ، 2 اسپیکر مستقل در بین بریدگی های بالا و پایین دارد که نسبت به  Poco M3 Pro  5G که تنها یک اسپیکر داشت  پیشرفت قابل ملاحظه ای به شمار میرود

اسپیکر استریو بالایی به عنوان میکروفن نیز به کار می رود.

 

Untitled 3 فروشگاه محصولات دیجیتالی فرتاک مال

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...