فهرست مطالب

مقایسه و برسی گوشی poco x3 gt و poco f3

فهرست مطالب:

مقایسه POCO F3  و    POCO X3 GT  از نظر طراحی  و کیفیت ساخت

مقایسه  poco f3  و poco x3 gt  از نظر صفحه نمایش

مقایسه سرعت poco f3   با  poco x3 gt

مقایسه دوربین     poco x3 gt با poco f3

سایر قابلیت ها

 

با شنیدن برند پوکو اولین موردی که به ذهنمان می آید بحث ارزش خرید بسیار بالای گوشی های این سازنده است. گوشی های پوکو نسبت به قیمت مناسبی که برای آن ها پرداخت میکنید توانایی ها و شایستگی های زیادی ارائه میدهد و همین باعث فروش بالای آن شده است. در این مطلب میخواهیم گوشی poco x3 gt  را با POCO F3  مقایسه کنیم. در ادامه مطلب همراه فرتاک مال باشید تا در قیاس  POCOF3 و POCO X3 GT بیشتر با مشخصات این دو گوشی آشنا شوید و بتوانیدخرید عاقلانه ای داشته باشید. گوشی های پوکو به علت قیمت مناسب  و پردازنده  قوی به شدت محبوب هستند.

 

مقایسه POCO F3  و    POCO X3 GT  از نظر طراحی  و کیفیت ساخت

 

اگر چه این دو گوشی از نظر قیمت تقریبا با هم یکسان هستند اما از نظر کیفیت ساخت و طراحی فرق هایی با هم دارند. می توانیم در نظر داشته باشیم که POCO F3  طراحی  به شدت جذابی دارد. این موبایل در سه رنگ سفید، مشکی، آبی اقیانوسی مدل سازی شده است که از نظر نگارگری بسیار شکیل است. قاب پشتی POCO F3  از شیشه ساخته شده و طراحی درخشانی دارد. این قاب درخشان که به سبب گوریلا گلس 5 نگهداری میشود تا کمتر دچار شکستگی و خط و خش شود. از فریم دوربین ها در بخش بالا سمت چپ و لوگوی پوکو در پایین میزبانی میکند. فریم دوربین این موبایل کمی برجستگی دارد اما نه خیلی زیاد و اگر از گارد استفاده کنید متوجه این برجستگی نخواهید شد.

 

 

 

قاب پشتی  poco x3 gt از جنس پلاستیک بوده و این گوشی هم طراحی درخشانی دارد. این مدل در سه رنگ مشکی، آبی و سفید موجود است. رنگ مشکی این گوشی ساختار کهکشانی دارد که باعث جذابیت بیشتر این گوشی شده است. در این گوشی، ماژول دوربین در کنار قاب پشتی قرار گرفته و دارای و دارای کمی برجستگی است. شباهت دیگر اینکه هر دو گوشی تقریبا 195 گرم وزن دارند. یکی دیگر از تفاوت های چشمگیر این دو گوشی ضخامت یا قطر این دو گوشی است به این صورت که poco x3 gt  با قطر 8.9 نسبت به poco f3  با قطر 7.8 میلی متر ، در دست ضخیم تر حس می شود. فریم دور هر دو گوشی یکسان و از جنس پلاستیک ساخته شده است با این تفاوت که poco x3 gt  طراحی مات و  poco f3  طراحی براق دارد.

 

 

مقایسه  poco f3  و poco x3 gt  از نظر صفحه نمایش

 

اندازه صفحه نمایش هر دو گوشی تقریبا 6.6 اینچ است و رزولوشن آنها 1080 و نرخ تازه سازی 120 هرتز است که این ویژگی باعث نرم وروان پخش شدن انیمیشن ها و بازی ها می شود. موضوع مهمی که در این قسمت وجود دارد پنل استفاده شده در صفحه نمایش این دو گوشی است، پنل موجود در صفحه نمایش گوشی poco x3 gt  یک پنل ال سی دی است و در  poco f3  پنل آمولد به کار رفته است. این تفاوت موجود در پنل صفحه نمایش کیفیت بهتری خواهد داشت. برای خرید راحت وآسان میتوانید fartakmall  را انتخاب کنید.

میزان روشنایی صفحه نمایش در گوشی poco x3 gt  ،440 نیت است که نسبتا پایین است از آن طرف صفحه نمایش گوشی poco f3  روشنایی بهتری دارد. در نتیجه در گوشی poco f3  شاهد دید رنگ بهتر هستیم و همین موضوع کافیست تا poco f3  در این مقایسه برنده باشد.

 

مقایسه سرعت poco f3   با  poco x3 gt

 

بخواهیم قدرت پردازنده این دو گوشی را مقایسه کنیم  باید بگوییم گوشی poco x3 gt  از پردازنده ی mediatek   و گوشی poco f3 از پردازنده ی snapdragon 870 که عملکرد بسیار خوبی دارد استفاده میکند. طبق آزمایش هایی که درباره ی عملکرد این دو گوشی انجام دادیم عملکرد poco f3  20%  از عملکرد poco x3gt  بهتر بود. هر دو گوشی در اجرای بازی و کارهای روزمرگی کارآیی خوبی داشتند.

 

مقایسه دوربین     poco x3 gt با poco f3

 

یکی دیگر از تفاوت های این دو گوشی دوربین اصلی است که در گوشی poco x3 gt  لنز 64 مگاپیکسلی به کاررفته است و دو دوربین دیگر این گوشی اولتراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی می باشد در صورتی که در گوشی poco f3 لنز اصلی 48 مگاپیکسل می باشد و لنز اولتراواید 8 مکاپیکسل و حسگر ماکرو 5 مگاپیکسل یک ساختار بسیار عالی را تشکیل داده است.

 

سایر قابلیت ها

 

در زمینه باتری برای گوشی  poco x3 gt  باتری 5000 میلی آمپر در نظر گرفته شده و برای گوشی poco f3  یک باتری 4520 میلی آمپر در نظر گرفته شده است. گوشی poco x3 gt از شارژر 67 واتی حمایت میکند و ظرف 42 دقیقه گوشی از 0 تا 100% شارژ میشود. گوشی poco f3  از شارژر 33 واتی حمایت میکند و شارژ کردن 0 تا 100% گوشی حدود 50 دقیقه زمان می برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...